menu

Оплата банківськими картами здійснюється через АТ «АЛЬФА-БАНК»

Оплата банківськими картами здійснюється через АТ «АЛЬФА-БАНК»


До оплати приймаються карти VISA, MasterCard.

Послуга оплати через інтернет здійснюється відповідно до Правил міжнародних платіжних систем Visa, MasterCard на принципах дотримання конфіденційності і безпеки здійснення платежу, для чого використовуються найсучасніші методи перевірки, шифрування і передачі даних по закритих каналах зв'язку. Введення даних банківської карти здійснюється на захищеній платіжній сторінці ПАТ «АЛЬФА-БАНК». На сторінці для введення даних банківської карти буде потрібно ввести номер карти, ім'я власника картки, термін дії картки, тризначний код безпеки (CVV2 для VISA або CVC2 для MasterCard). Всі необхідні дані надруковані на самій карті. Тризначний код безпеки - це три цифри, що знаходяться на зворотному боці картки. Далі ви будете переправлені на сторінку Вашого банку для введення 3DSecure коду, який прийде до Вас в СМС. Якщо 3DSecure код до Вас не прийшов, то слід звернутися в банк, який видав Вам карту.


Випадки відмови в здійсненні платежу:
  • банківська картка не призначена для здійснення платежів через інтернет, про що можна дізнатися, звернувшись в Ваш Банк;
  • недостатньо коштів для оплати на банківській картці. Детальніше про наявність коштів на банківській картці Ви можете дізнатися, звернувшись в банк, що випустив банківську карту;
  • дані банківської картки введені невірно;
  • закінчився термін дії банківської карти. Термін дії карти, як правило, вказано на лицьовій стороні картки (це місяць і рік, до якого дійсна карта). Детальніше про термін дії карти Ви можете дізнатися, звернувшись в банк, що випустив банківську карту.
З питань оплати за допомогою банківської карти і інших питань, пов'язаних з роботою сайту, Ви можете звертатися за наступними телефонами: (067) 239-88-08
Надана вами персональна інформація (ім'я, адреса, телефон, e-mail, номер банківської карти) є конфіденційною та не підлягає розголошенню. Дані вашої кредитної картки передаються тільки в зашифрованому вигляді і не зберігаються на нашому Web-сервері.
При оплаті картами повернення готівковими коштами не допускається. Порядок повернення регулюється правилами міжнародних платіжних систем. Процедура повернення товару регламентується статтею ...
  • Споживач має право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом семи днів;
  • Повернення товару належної якості можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару;
  • Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний людиною, що його купує.
При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги.