Правила

I. ОСНОВНІ ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

1. Система лояльності BergHOFF — це бонусно-дисконтна система лояльності (далі Система), що являє собою комплекс взаємопов’язаних заходів, спрямованих на формування та підтримку довгострокового позитивного ставлення постійного покупця до постачальника товарів/послуг або торгових марок.

2. Оператор Системи (далі Оператор) — організація, що володіє винятковими правами інтелектуальної та матеріальної власності на всі компоненти системи лояльності BergHOFF, здійснює її управління й розвиток.

3.Картка постійного покупця BergHOFF (далі Картка) — пластиковий або інший носій з унікальним номером, який використовується для ідентифікації учасника в Системі.

4. Постійний покупець (далі Учасник) — повнолітня фізична особа, яка за власним бажанням бере участь у Системі та згодна з її правилами.

5. Довірена особа Учасника — це фізична особа, що досягла повноліття та вписана Учасником в анкету як довірена особа, котрій Учасник довіряє списання бонусів зі свого бонусного рахунка.

6. Бонус — це умовна облікова одиниця, яка визначає обсяг прав кожного Учасника на отримання винагороди відповідно до умов Системи. Бонуси не можуть бути засобом платежу поза Системою, будь-яким видом валюти чи цінних паперів, а також не можуть бути видані Учаснику готівкою.

7. Бонусний рахунок Учасника — це особистий рахунок Учасника в системі лояльності BergHOFF, на якому ведеться облік усіх операцій з бонусами Учасника Системи.

8. Курс бонусу — співвідношення однієї бонусної одиниці й однієї гривні. Актуальний курс бонусу публікується на офіційному сайті www.berghoff.ua.

9.Анкета — бланк з переліком питань, що видається Оператором або його уповноваженою особою, або електронна реєстраційна форма, розміщена на офіційному сайті Оператора www.berghoff.ua.

10. Персональні дані — інформація, що стосується певного Учасника і надається добровільно Оператору при заповненні анкети (або будь-яким іншим шляхом).

11. Назва та адреса Оператора: ТОВ «Хауслайн», 08130, Київська обл. Києво-Святошинський р-н., с.Чайки, вул. Антонова, 8


II. ЯК СТАТИ УЧАСНИКОМ СИСТЕМИ ЛОЯЛЬНОСТІ BERGHOFF ТА ОТРИМАТИ КАРТКУ ПОСТІЙНОГО ПОКУПЦЯ?

1. Ви гарантовано отримаєте картку постійного покупця в нашому фірмовому магазині, якщо придбаєте товар на суму, достатню для вручення Картки. Ця сума може змінюватись, уточнюйте її у фірмових магазинах BergHOFF та на сайті www.berghoff.ua.

2. Участь у системі лояльності BergHOFF передбачає обов`язкову згоду потенційного Учасника з правилами Системи й укладання відповідної угоди шляхом підписання анкети.

3. Якщо з якихось причин ви не заповнили анкету у фірмовому магазині, це можна зробити на сайті www.berghoff.ua та отримати доступ до сторінки персональних даних Учасника.

4. Датою початку участі в Системі є дата видачі картки постійного покупця та її активації в Системі.

III. СТАТУС КАРТКИ ПОСТІЙНОГО ПОКУПЦЯ ТА УМОВИ ЙОГО ПІДВИЩЕННЯ

1. Система лояльності BergHOFF надає своїм постійним покупцям можливість отримувати додаткові переваги, підвищуючи статус Картки.

2. Статус Картки залежить від суми покупок і підвищується автоматично. Його можна перевірити на офіційному сайті, у фірмовому магазині або зателефонувавши на гарячу лінію.

3. Система автоматично інформує про зміни, надає корисну й необхідну інформацію SMS-повідомленнями або електронною поштою, якщо обрано відповідні пункти анкети.

IV. АКТИВАЦІЯ ТА АВТОРИЗАЦІЯ КАРТКИ ПОСТІЙНОГО ПОКУПЦЯ

1. Картка постійного покупця стає активною для накопичення бонусів й отримання знижок відразу після її видачі. Але поки персональні дані Учасника не внесені в Систему, він користується усіма перевагами, крім можливості списання бонусів.

2. Авторизована Картка — Картка, за якою персональні дані Учасника були внесені до бази даних Системи. Такий Учасник та його довірені особи мають можливість списувати бонуси.

3. Якщо ви втратили свою Картку, зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 501 282 і заявіть про це. Картку буде заблоковано, а стан рахунку перенесено на нову Картку, яку ви отримаєте.

Картка

Бонуси

Знижка та заохочувальні бонуси

Сума покупок

Start

7%

0% + 0%

500

Silver

10%

5% + 1%

5 000

Gold

15%

5% + 3%

15 000

Platinum

20%

10% + 3%

30 000

Diamond

25%

12% + 5%

100 000


V. НАРАХУВАННЯ ТА СПИСАННЯ БОНУСІВ

1. Нарахування/списання бонусів і надання знижки здійснюється як за наявності Картки, так і без неї. Для цього Учасник повинен своєчасно проінформувати продавця фірмового магазину про те, що він є Учасником системи лояльності.

2. У разі відсутності Картки при здійсненні покупки Учаснику необхідно додатково авторизуватись, повідомивши продавцю фірмового магазину номер мобільного телефону, ПІБ чи адресу електронної пошти, зазначені в анкеті.

3. Кількість бонусів розраховується як відсоток від суми покупки відповідно до статусу Картки, реєструється та підсумовується на рахунку Учасника.

4. Термін дії бонусів необмежений. Ви можете накопичувати бонуси протягом будь-якого періоду.

5. Максимальна знижка з урахуванням всіх знижок та списаних бонусів не може перевищувати 50% від роздрібної ціни товару.

VI. НАДАННЯ ЗНИЖКИ

1. Якщо при здійсненні покупки ви обрали замість накопичення бонусів варіант отримання знижки, сума покупки буде зменшена на відсоток знижки відповідно до статусу вашої Картки, на яку зарахується заохочувальний бонус.

2. Заохочувальний бонус дозволить продовжити накопичення бонусів і підвищити рівень Картки. Розмір заохочувального бонусу залежить від статусу вашої Картки.

3. Ми надаємо вам можливість позичати Картку друзям і знайомим: вони будуть отримувати знижку, а ви — заохочувальні бонуси.

VII. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ

Система регулює відносини Оператора та Учасника Системи відповідно до цих правил. Система є довгостроковою й відкритою для всіх потенційних учасників.

1. Права та обов’язки Учасника

1.1. Учасник володіє всіма правами щодо захисту своїх персональних даних відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних» та положень чинного законодавства України.

1.2. Учасник може змінювати й доповнювати свої персональні дані на сайті www.berghoff.ua через наданий Оператором доступ.

1.3. Учасник надає Оператору право інформувати його за посередництвом електронної пошти, телефону або SMS-повідомлень чи відмовитися від такого інформування, позначивши або не позначивши відповідні поля анкети.

1.4. Учасник зобов’язаний інформувати Оператора про зміни в персональних даних, зазначених в анкеті, та вносити відповідні зміни на офіційному сайті www.berghoff.ua.

1.5. У разі втрати Картки Учасник повинен повідомити про це Оператора за телефоном 0 800 501 282 (дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні) або у фірмовому магазині BergHOFF.

2. Права та обов’язки Оператора

2.1. У всіх питаннях, що стосуються відносин з Учасниками Системи, Оператор керується цими правилами та вимогами чинного законодавства України.

2.2. Оператор не несе відповідальності за збереження бонусів на загубленій Картці Учасника.

2.3. Оператор не несе відповідальності перед Учасником за дії довірених осіб Учасника щодо використання Картки (списання, нарахування бонусів, повернення або обмін товару).

2.4. Оператор зобов’язується своєчасно інформувати Учасника про його можливості, права та обов’язки, але не несе відповідальності за роботу пошти та операторів мобільного зв’язку, що здійснюють доставку повідомлень Учаснику.

2.5. Оператор зобов’язується належним чином збирати, зберігати, обробляти персональні дані Учасників у межах цих правил.

2.6. Оператор залишає за собою право скасувати або змінити всю Систему або її частину в будь-який час, як з попереднім повідомленням, так і без нього. У разі припинення (призупинення) дії Системи Учасник може використати набрані бонуси протягом двох календарних місяців після офіційного оголошення про її припинення (призупинення). Оператор не несе відповідальності за будь-які збитки та незручності, що виникають у результаті таких змін.

2.7. Оператор залишає за собою право виключити будь-якого Учасника системи лояльності BergHOFF у разі порушення ним правил та умов Системи. 2.8. Оператор Системи залишає за собою право змінювати статус картки постійного покупця, кількість бонусів, що нараховуються, розмір знижки, кількість заохочувальних бонусів, курс бонусів та суму покупки, що надає право на отримання Картки.

2.8. Оператор Системи визначає асортимент товарів, на який поширюється або не поширюється повна або часткова дія умов Системи (нарахування бонусів або надання знижки).

2.9. Для вирішення спірних питань Учасник повинен звернутись до Оператора та пред’явити чек. Оператор залишає за собою право дати відповідь на звернення Учасника протягом терміну, встановленого діючим законодавством України..

2.10. Оператор зобов’язується прийняти товар відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». При цьому споживачеві повертаються кошти чи бонуси, за вирахуванням отриманих або списаних ним бонусів, якщо товар був отриманий споживачем з використанням бонусів*.

VIII. АНКЕТА ТА ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ УЧАСНИКА СИСТЕМИ ЛОЯЛЬНОСТІ BERGHOFF

1. Використовувати всі переваги системи лояльності BergHOFF ви можете після заповнення анкети у фірмовому магазині BergHOFF або на сайті www.berghoff.ua.

2. Заповнюючи анкету Учасника, ви надаєте персональні дані для реєстрації в Системі. Заповнення та підписання анкети Учасником є обов’язковою умовою для повноправної участі в Системі.

3. Заповнена та підписана вами анкета підтверджує вашу згоду з усіма умовами і правилами Системи; підтверджує обізнаність з тим, що надані вами персональні дані включаються до бази даних Системи; підтверджує знання прав, які, відповідно до ст. 8. Закону України «Про захист персональних даних» та положень чинного законодавства України, надаються вам як суб’єкту персональних даних; дає дозвіл Оператору на обробку ваших персональних даних з метою авторизації вас як Учасника Системи.

4. Персональні дані Учасника, які він вказує в анкеті, можуть використовуватися Оператором тільки в межах Системи і не підлягають передачі третім особам, якщо Учасник не надав особисту згоду на таку передачу.

5. Анкета не приймається, якщо вона заповнена частково, не підписана або заповнена нерозбірливо, неправильно чи не відповідає вказаними вимогами.

6. Оператор здійснює внесення даних, отриманих після передачі заповненої та підписаної анкети співробітникам фірмових магазинів BergHOFF, до бази даних Системи в термін, встановлений діючим законодавством України, або миттєво — при заповненні анкети на сайті www.berghoff.ua.

7. Дані Учасника, зазначені в анкеті, є конфіденційними, доступ до даних мають лише уповноважені співробітники Оператора і сам Учасник. За запитом ці дані можуть бути надані правоохоронним і/або іншим органам відповідно до чинного законодавства України.

8. При кожній трансакції за Карткою Учаснику може бути відправлено повідомлення про операцію на вказану ним електронну поштову скриньку або телефон (у вигляді SMS), якщо він вибрав відповідну опцію в анкеті.